Wielkie porządki i wyprzedaż z szafy - Vinted!



Trochę się tego nazbierało przez lata! Zrobiłam wstępną selekcję i mam 7 dużych kartonów ubrań do sprzedania... Większość z nich jest nowa albo ubrana tylko raz do zdjęć na bloga. Pod spodem kilka stylizacji z których część rzeczy mam do sprzedania na vinted :) 

Niestety fotografowanie wszystkiego i opisywanie to żmudna i długotrwała praca, więc jeśli szukacie czegoś konkretnego to piszcie a w pierwszej kolejności zajmę się sugerowanymi częściami garderoby ;) 

Czas przewietrzyć garderobę, mam nadzieję, że mi pomożecie ;)


spódnica i buty - więcej! ;)








do sprzedania buty - więcej zdjęć tutaj!


spodnie i torba - więcej zdjęć ;)


płaszczyk i torba - więcej zdjęć! 


torba i buty - więcej zdjęć! 


sukienka i torba - więcej zdjęć ;)


żakiet, buty i spódnica


spodnie i buty - więcej zdjęć! :)

Ten post został dodany wtorek, 5 sierpnia 2014 i został oznaczony tagiem , . Możesz śledzić odpowiedzi poprzez kanał RSS 2.0 . Możesz zostawić odpowiedź .

2 Odpowiedzi na “ Wielkie porządki i wyprzedaż z szafy - Vinted! ”

  1. Ależ Ci się tego nazbierało:)

    Świetne sety.

    pozdrawiam;*
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Zapraszam na zakupy! :) Przy większej ilości rzeczy przewiduję zniżki! :)

    OdpowiedzUsuń